onsdag den 3. marts 2010

Endelig vender det!

 I dag sov jeg helt til 8.45 og det er jeg rigtig glad for! Det tyder nemlig på, at jeg så er helt frisk igen om ikke ret længe. Det lyder måske underligt, men normalt har jeg ingen problemer med at sove 8-10 timer hver nat - og kan også sagtens falde i søvn på sofaen om eftermiddagen - kort sagt plejer jeg at kunne sove "hele tiden". Den sidste halvanden uge har det været den omvendte verden. Det har været stort hvis jeg kunne sove 4-6 timer om natten og jeg har slet ikke kunnet falde i søvn i sofaen om dagen, selvom jeg følte mig træt. Meget mærkeligt. I dag synes jeg endelig jeg har en smule energi, så jeg håber at få klaret et par af alle de hængepartier, jeg skulle have nået i ferien: som f.eks tøjvask(e), generel oprydning, evt. en smule de-junking og ikke mindst skolearbejde...! P.S. Forresten: I dag er det præcis 1 år siden, jeg atter fandt strikkepindene frem, efter en pause på mindst 10-15 år. Nu jeg lige tænker efter, så var det vist helt tilbage i 1992-93 jeg sidst havde et par strikkepinde i hånden! Altså for 17 år siden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar