tirsdag den 29. marts 2011

It's alive!

Det tror jeg da i det mindste! Den der min højtskattede sølvfarvede malurt. I hvert fald så den således ud i dag:
 
 I den gamle have kæmpede den konstant mod ukrudtet om pladsen.Bare se nedenfor. I denne have kommer den til at få meget mere plads - og jorden bliver renset grundigt for ukrudt før den kommer i jorden!
 
En anden plante, der også er begyndt at vågne er den jordbærplante jeg fik af nogle bekendte for 8 år siden! Lige siden har den boet i en krukke - og den giver kun 5-6 jordbær hvert år, formodentlig pga. de trange forhold, men de smager himmelsk.
Jeg har endnu ikke besluttet, hvor den skal placeres her i haven, så indtil videre bliver den i krukken. Jeg overvejer et højbed - for så er der nogenlunde styr på den og dens udløbere.
 En plante jeg tidligere har haft i en af mine utallige lejebolig-haver er Dorthealiljen. Nu har jeg den her i min ejerbolig-have. Ikke overvældende mange, men dog alligevel 3-4 "klatter" spredt rundt omkring i haven.
 
 ...og nu ikke mere havesnak for i dag...! Jeg har vist sagt rigeligt *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar