tirsdag den 22. marts 2011

Så må der slappes af

Man kan ikke sige, jeg har ligget på den lade side i dag. På vej hjem fra job larmede mc'en pludselig helt vildt; udstødningsrøret var gået løs og boltene var væk!

Ergo slog jeg først et smut forbi mc-mekanikeren, der i løbet af fem minutter havde repareret skidtet - og så ville han ikke en gang have betaling!

Bagefter et smut forbi det lokale byggemarked og indkøbe remedierne til at få ordnet husets sokler, når frosten en gang er helt væk. Så mangler jeg nemlig kun at indkøbe mørtlen, men den dag skal jeg have bil-kørelejlighed, da mc'en ikke lige kan transportere en 25 kg sæk. Efter endnu to ærinder kunne jeg så endelig køre hjem til mit dejlige hus.

Det gik tjept med at få skiftet til "havetøjet" og så tilbragte jeg omkring 2½ timer i haven. Mest med "krukkearbejde". Det var jo et helt fantastisk vejr - her havde vi 14 grader i skyggen. Tænk, endelig at kunne opholde sig udenfor uden vinterjakken på! Det var stort!

Dernæst ind ved halv fem-tiden. Indtagelse af aftensmaden og så gik jeg ellers i gang med den ugentlige rengøring af hele hytten! Jeg blev færdig for et kvarter siden! Det eneste tidspunkt jeg har siddet stille siden jeg kom hjem, var da jeg spiste! Jeg kan også godt mærke det i kroppen nu, men pyt med det.

Havearbejdet gav masser af energi og nu behøver jeg ikke tænke på rengøring resten af ugen - bortset fra en let gang støvsugning i weekenden. Det er dælme okay :o)

Hvordan har din dag været?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar