onsdag den 20. juli 2011

Totalt hyggeligt

Hold i lænden eller ej - det har været en kanonhyggelig dag i selskab med Anja og hendes to søde unger :o)

Jeg var ellers stået op kl. 6 fordi jeg lige ville "lave lidt i haven" inden de kom, men det blev der jo hurtigt sat en effektiv stopper for, så formiddagen blev i stedet tilbragt på sengen, liggende på en pose frostvarer pakket ind i et håndklæde og med en kraftig smertestillende tablet i systemet.

 Det betød dog også, at jeg kunne bevæge mig lidt rundt, da de dukkede op ved 13-tiden.

 Vi fik frokost i udestuen og bagefter satte jeg "Bjergkøbing GrandPrix" på til ungerne, de kendte den ikke, men jeg sagde, jeg var ret sikker på de ville kunne lide den.....og jeg fik ret ;o) - og så kunne Anja og jeg ellers få vendt verdenssituationen - og det skal jeg love for vi fik.

Ved halv otte tiden tog de afsted og Speedy dukkede atter frem fra sit skjul under sengen - fem minutter efter de havde forladt matriklen ;o) Typisk ham.

Status på ryggen er at lænden stadig er øm og "stiv", men jeg kan da bevæge mig rundt, men det varer næppe længe før jeg kravler i seng, for jeg er godt nok træt i kroppen. Jeg fik forøvrigt nogle nye beboere til haven af ungerne:

 
 Dem er jeg meget glad for :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar