søndag den 7. august 2011

Stille søndag

Efter at have haft gæster siden torsdag middag, er det nu rart atter at være alene i huset - det synes Speedy forøvrigt også - selvom det var to meget hyggelige dage.

 Det har regnet en del i nat og det regnede også hele formiddagen. Det regnede så meget, at Eva og jeg blev enige om, at udskyde havebesøget til en dag med bedre vejr... ...og nu er det så selvfølgelig klaret op...! Typisk!

 Indtil videre har jeg brugt søndagen på "ingenting" - har læst blogs og kommenteret på en del af dem. Det har taget sin tid, da jeg jo ikke har brugt tid foran computeren de sidste par dage.

 Om ikke så længe, vil jeg iklæde mig haveklunset, for jeg kan jo lige så godt udnytte, at det holder tørt lige nu....også selvom der er vådt derude. Jeg tør endnu ikke gå i gang med det hårde arbejde, såsom at få flyttet det sidste jord ned omkring soklen eller flytte græs-jordklumper- men stikke græskanter kan ryggen forhåbentlig godt holde til.

Under alle omstændigheder sørger jeg for at have mit rygstøttebind på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar