torsdag den 1. september 2011

En laaang uge

2011-09-01 18:25:06 2011-09-01 16:25:06 Pyh, hvor er jeg træt! Der har godt nok ikke været tid til ret meget andet end at spise og sove herhjemme. Mandag var jeg hjemme kl. 15.30 - men så var der jo lige en del forberedelse. Tirsdag var jeg først hjemme 16.45 pga. kursus og i går onsdag blev klokken 18.40 før jeg kunne parkere mc'en herhjemme. Efter job var jeg til møde ude i byen og derefter til sæsonstart på italiensk. I dag var så min lange dag med syv timers undervisning i seks forskellige klasser og derefter møde med chefen. Hjemme godt 16. Ville egentlig have været i haven, men er altså for ugidelig. Så er jeg dælme træt, når jeg ikke en gang orker at gå i haven! Er så træt at jeg kraftigt overvejer at kravle i seng om ikke ret længe....men burde altså lige tage mig sammen til i det mindste at få tørret støv af overalt, så jeg kun skal støvsuge og vaske gulve i morgen eftermiddag....men tror nu alligevel jeg tillader mig at vente til i morgen...*gab* Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar