søndag den 11. september 2011

En uge

Så har jeg haft fornøjelsen af Felix og Quintus i en uge - næsten på klokkeslet!

 Det har været en sjov uge, med afbrudt nattesøvn, men også mange grin over deres spilopper. I den første uge nåede de som bekendt også en tur forbi dyrlægen.

Det var vist meget godt jeg fik en ormekur med - som de skal have i morgen, for jeg er ret sikker på, at Felix har orm - måske bændelorm - så nemlig en lille hvid "klat" i hans endetarm. Så er der jo heller ikke så meget at sige til, at kræet konstant er sulten *G*

Apropos spisning, så er græsset også vældig populært :o)

 Og apropos græs havde jeg egentlig tænkt mig at være lidt i haven i dag, men med tordenvejr og regnbyger i tide og utide. bliver det vist ret begrænset....øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar