mandag den 12. december 2011

Mærkelig mandag

Bare fordi jeg er sygemeldt, behøver jeg jo ikke ligge og snue til langt op ad formiddagen, syntes misserne at mene - og vækkede mig 6.50. (Dog 40 minutter senere end normalt.) Jeg er stadig træt, men stress-træthed forsvinder jo heller ikke i løbet af ingen tid - og jeg kan da altid tage mig en middagslur, hvis det er. Det er nu fint nok at komme op i ordentlig tid - også selvom dagens to to-do-punkter forlængst er klaret;
  • Gasfyret er blevet efterset og
  • jeg har fået aftalt min første coach-samtale-tid
Ellers har jeg brugt formiddagen på at skrive julekort - i hånden. Jeg har jo tiden til det i år og har altid syntes, det var lidt hyggeligt. Senere vil jeg ud og have noget frisk luft; gå på posthuset med juleposten og derefter i byggemarkedet og få købt nogle julegaver. Hvad jeg så vil lave bagefter, har jeg ingen anelse om, men det behøver jeg jo heller ikke at vide allerede. Det er dog en mærkelig fornemmelse ikke at skulle noget resten af dagen...jeg burde da lige......!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar