tirsdag den 24. januar 2012

En langsommelig affære

Nu er tålmodighed ikke just en af mine spidskompetencer....!

 Kort før jul vandt jeg jo i en give away - et MENUkort.....d. 8. januar(!) fik jeg mail fra dem, at jeg ville få mit kort indenfor 2 uger....de to uger er da vist gået...!

 Nå....og så er der Haveselskabet....!!

 Mine penge hævede de - VUPTI - og de sendte mig da også en kvittering - d. 10. januar....men INTET har jeg hørt fra dem endnu....og januarbladet ER altså udkommet.

  Er det bare mig, der er for utålmodig, når jeg synes begge firmaer er lige lovlige længe om det?

Nu er jeg på vej ud ad døren - men jeg tror, jeg må se om jeg orker at kontakte de to firmaer, når jeg kommer hjem igen....det kommer an på hvor frisk jeg føler mig.

UPDATE: Er ikke spor frisk, men fik i det mindste lige ringet til Haveselskabet. Forklaringen var, at de først udsender fra det næste blad, når man har indbetalt. Det "brokkede" jeg mig så en smule over, da januar-nummeret jo bl.a. handler om BUKSBOM.....så damen forbarmede sig over mig og ville sende januar-nummeret indenfor et par dage :o)

 MENU har jeg ikke fået gjort mere ved, det må vente. Jeg skal SOVE nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar