mandag den 23. januar 2012

Jamen, selvfølgelig da

Vågnede søndag med ru hals....i løbet af dagen en begyndende hoste, der tiltog i løbet af natten til mandag. Nu er hosten så i fuldt flor og jeg er blevet snotforkølet...!

 Skønt med sådan en omgang oveni stressen - lige hvad jeg har brug for; at miste størstedelen af den lille portion energi jeg har...

 Nå, men så er det da godt jeg er blevet bidt af "Hidden Chronicle" på FB. Det er svært vanedannende og tager lang tid at komme fremad....men det er sjove opgaver....og så får man mulighed for at indrette en HAVE (=park)...en have der med tiden bliver større og større :o)

 Apropos have, så er jeg også så småt i gang med planlægning af "større anlæg" i sæson 2012, såsom højbede og "noget ganske spændende"....men mere om sidstnævnte senere, når det er faldet lidt mere på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar