lørdag den 6. oktober 2007

Hul igennem!

Siden jeg begyndte på slægtsforskningen, har det irriteret mig grænseløst, at jeg konstant løb panden mod en mur, når det drejede sig om at komme længere tilbage på min morfars side.

Jeg gik konstant i stå ved hans forældre...

...så begyndte jeg på mit nye job og slægtsforskningen måtte hvile...

... så gik min mor i gang og så skal jeg da ellers lige love for, at der kom gang i sagerne. Hun fik nemlig kontakt med efterkommere i den gren!

...og så viser det sig, at flere af dem har beskæftiget sig med slægtsforskning!!!!

Så nu kan jeg bare næsten ikke vente til at få fingre i alle de kopier af dokumenter, hun er ved at fremskaffe - lige pludselig er vi tilbage til 1753 på min morfars side!

Det føles skønt - men lettere uvirkeligt.

Jo, jeg ved godt, hvad jeg skal bruge juleferien til! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar