lørdag den 20. oktober 2007

Det bliver vist nede!

Siden jeg kom hjem i går, er det ikke fordi jeg har indtaget de store mængder mad. Jeg vil jo nødig skulle af med fødeindtaget igen.

Et par revne æbler, et par tvebakker og en skive ristet brød er hvad det er blevet til indtil aften. Foruden kogt vand (bvadr!) og afbruset Coca Cola. (også bvadr!)

En rigelig mængde, skulle man jo mene - situationen taget i betragtning - men ikke desto mindre, begyndte jeg igen at føle SULT her til aften, noget jeg ikke har følt i knap to døgn, så jeg måtte finde på noget andet.

Det blev så til ½ skive rugbrød (endda fuldkorns) samt ½ tomat skåret i både. Foruden to skiver ristet toast. Det er nu et par timer siden, og bortset fra jeg stadig har kvalme, så lader det til, at maven har accepteret lidt fastere føde.

Jeg har endnu ikke energi til at sidde foran skærmen i længere tid ad gangen, så Italiensfortællingerne må vente lidt endnu - men et par billeder kommer lige her: Vejret dernede var nemlig aldeles pragtfuldt; SOL, blå himmel og 25-29˚C. (Natten til torsdag regnede det, men i løbet af formiddagen klarede det op.)
Søndag: Nedenfor Capitolhøjen


Mandag: Indenfor Colosseums mure


Tirsdag: Castel S'Angelo


Onsdag: Forum Romanum


Torsdag: Ostia


... og ja, selvfølgelig har jeg udvalgt de billeder, hvor himlen var allermest blå *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar