søndag den 28. oktober 2007

Vild med sild

Jeg har et sjovt forhold til mad.

Jeg kan godt finde ud af at spise sundt, men det der med at spise varieret kniber det noget mere med.

Jeg er nemlig "periodespiser", forstået på den måde, at jeg meget ofte får forkærlighed for een bestemt slags mad - og så spiser jeg næsten ikke andet.

Nogle gange er det æg, jeg er helt syg med, og så spiser jeg æg morgen, middag og aften - sådan da. Andre gange er det parmaskinke/bresaola/pasta - og så får jeg det hver eneste aften i op til en uge. Andre gange igen er det græsk mad osv. osv. osv.

I torsdags blev jeg så "ramt" igen - og fik en pludselig trang til sild, så der var ikke andet at gøre end at få købt sild på vej hjem fra job og i dag måtte jeg så proviantere igen, da sildene var spist.

I særdeleshed er jeg meget glad for coops mærke "Havets sild", hvor favoritterne er alm. marinerede og karrysilden. MUMS.

Har du også "underlige madvaner"?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar