onsdag den 18. marts 2009

Ingen tid i dag...

... men i det mindste fik jeg en tid i morgen eftermiddag. Det gør dagen i dag mindre stressende.

Når jeg har fri til middag, kan jeg nøjes med at trille ned til mit mc-værksted og få udskiftet bakkerne i bagbremsen og så køre hjem bagefter, fremfor at skulle halse til lægen. For til læge vil jeg altså.

Jeg har ikke ondt i halsen, skal derfor overhovedet ikke podes. Jeg vil bare gerne lige have lyttet til lungerne, eftersom jeg lyder som en søløve, når jeg hoster - og desuden får en smag af medicin i munden, når jeg hoster voldsomt.... det minder mig lidt for meget om symptomerne fra de to gange jeg havde lungebetændelse.

 Men i dag står den altså blot på mc-værkstedsbesøg. Det bliver helt rart atter at kunne bruge sin bagbremse :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar