søndag den 15. marts 2009

Lalle-søndag

Jeg får vist ikke lavet noget som helst i dag. Vejret er gråt, kedeligt og trist, så trangen til udendørs sysler er lig nul. Italiensk-lektierne trækker ikke rigtigt og de sidste forberedelser til i morgen gør da slet ikke. Jeg er stadig ikke helt ovenpå efter forkølelsen, men må trøste mig med at vide, at den takket være hestekuren, trods alt blev forkortet 3-4 dage. Det eneste jeg egentlig har lyst til i dag, er at smide mig i sofaen med et håndarbejde, men det kan jeg ikke bare sådan lige. Jeg har nemlig ikke mere garn at strikke af - jeg brugte det sidste i går aftes og blev færdig med bane nr. 2 - og nu må jeg bare vente, til jeg har været en tur i St. Heddinge og proviantere nyt garn. Selvfølgelig kunne jeg brodere videre på puden, men der er jeg næsten også løbet tør for garn...så det... Jeg skulle altså meget gerne nå en tur til St. Heddinge i denne uge, men det bliver allertidligst onsdag, før har jeg slet ikke tid - og det kommer så sandelig også an på vejret. Det skulle helst passes sammen med, at jeg alligevel skal "på de kanter", og have udskiftet bakker og fjedre i tromlebremsen. Jeg er ikke så begejstret for tanken om at køre de 40-50 km ekstra med en bagbremse, der ikke virker optimalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar