onsdag den 18. marts 2009

Ny beklædning dato???

Jeg er altså bare heldig!

 Igennem længere tid har jeg nok været klar over, at lynlåsen i min mc-jakke snart skulle udskiftes - og lige netop i morges kunne den så ikke mere. Godt jakken også har knapper, så jeg kunne benytte den i morges - men en smule køligt var det da.

 Efter endt job trillede jeg ned og fik ordnet bagbremsen - det hjalp gevaldigt - nu skal jeg så bare huske, at jeg igen kanskal benytte den ;o) Reparationen kostede ovenikøbet kun det halve af det forventede!

 Dernæst fik jeg købt mig en ny mc-jakke, lidt dyrere end beregnet, men eftersom jeg jo havde sparet på bremsereparationen, gik dagens samlede udgifter lige op - det blev faktisk 150,- billigere :o) 

Dagens eneste minus var egentlig bare, at den skrædder, der skal isætte en ny lånlås i den gamle jakke, holder lukket om onsdagen.

 Det er okay, jeg har jo - takket være SKAT's store gavmildhed - kunnet anskaffe mig en ny jakke uden problemer :o)

 Nu haster det slet ikke så meget at få den gamle repareret. Repareres skal den dog - og derefter kan jeg nyde at have TO jakker :o)

 Ja, jeg er sgi heldig :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar