søndag den 29. marts 2009

Jeg kan slet ikke huske...

... hvornår jeg sidst har decideret SVEDT i mine mchandsker under kørsel, men det gjorde jeg altså her til eftermiddag, da jeg trillede hjem fra Roskilde! Et sikkert forårstegn :o)

Veninden og jeg havde besøgt den "Kreative Hobbymesse" og der var godt nok en del at kigge på. Vi brugte ihvertfald knap 3 timer der. Der var dog allermest til de patchwork- og scrapbookinginteresserede...det var helt vildt hvor mange stande, der handlede med den slags artikler, meeen jeg fandt nu alligevel nogle "godbidder".

For slet ikke at tale om de to halve spegepølser med hhv. lam- og hvidløgssmag....dagens aftensmåltid står på brød og pølse. Mums, det kommer til at smage.

Jeg kunne sagtens have brugt mange flere penge, men det lykkedes mig trods alt at begrænse mig.... lige bortset fra den nye håndarbejdsteknik, jeg blev for så fristet til at lære, at jeg måtte have et begynderkit med hjem..!

Mere om det og billeder fra messen senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar