lørdag den 7. marts 2009

Så må det altså godt snart holde tørt!

Her til formiddag var jeg en tur ude for at inspicere haven (=den lille klat jord, jeg har til rådighed) og jeg skal da lige love for, det vælter op nu med alskens løgplanter. Tete-a-tete, krokus, tulipaner, hyacinter m.m. Som det fremgår ret så tydeligt af billederne, trænger haven dog gevaldigt til en grundig rensning.

Pga. øjenoperationerne fik jeg aldrig gjort klar til vinteren, hverken i haven eller på terrassen. Det ville derfor passe mig svært godt, hvis der snart var et par dage med tørvejr, efterfulgt af en weekend, med solskin og temperaturer omkring de 10 grader.

 Det kribler nemlig i mine fingre for at få forårsklargjort, og selvfølgelig kunne jeg da godt gå i gang i dag. Men - udsigten til at skulle rode rundt i våd jord og tonsvis af våde, klistrede solsikkeskaller er altså ikke særlig tiltrækkende. 

Temperaturen indbyder heller ikke til udeliv, så jeg bliver indendøre. Men, ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang :o)

 
 Jo mere jeg ser på billederne, jo mere forsømt synes jeg min stakkels have ser ud. FORÅR - kom nu!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar