søndag den 15. marts 2009

Sikke (garn)priser!

Er du da vimmer, hvor jeg lige har fået mig et lille prischok.

 Det ville jo være synd at sige, at jeg har brugt mange penge på garn de sidste 15 år og derfor havde jeg da heller ikke nogen som helst ide om prisniveauet anno 2009.

 Det eneste garn jeg har købt for nylig er JETTE acrylgarn til 8,50/ngl. (Nå ja, og så det der effektgarn i Rema1000 for 6 kr/ngl) Okay priser, synes jeg.

 For sjov skyld denne søndag eftermiddag, hvor jeg alligevel bare sidder og surfer formålsløst, kigger jeg for sjov ind på en garnforhandlerhjemmeside... og så er det lige før jeg skvatter ned af stolen. Det er åbenbart ganske almindeligt at et sølle nøgle garn koster mellem 20-100 kroner og opefter!!

 Det er jo fuldstændig vanvittigt! Hvis det er udtryk for normalprisen på garn, så er det vist klogest, at jeg nøjes med at strikke med acrylgarn - det bliver jeg da ikke ruineret af.

 Med de priser kan jeg slet ikke forstå at så mange derude i blogland har råd til at strikke så meget i lækkert garn - men det skyldes jo nok at de tjener en hel del mere end en folkeskolelærer :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar