mandag den 24. oktober 2011

Elendige kamera!

Jeg ved snart ikke, hvad jeg stille op med mit kamera.

 Det kan åbenbart ikke tage billeder, der er skarpe, hvis det foregår på denne årstid - og da slet ikke hvis solen skinner! Har prøvet snart hver eneste indstilling, men lige meget hjælper det - medmindre jeg altså bruger autofunktionen....der så bruger blitz....!

Og det ser mildest talt åndssvagt ud. (Det kan selvfølgelig også være fotografen, der er en klovn...!) Tog 64 billeder i haven i går - tre af dem kunne gå an! Der var så også lige en 8-10 stykker med blitz, der var skarpe....men de ser altså "forkerte" ud. Slutfacit må vel være, at jeg ikke kan fotografere haven om efteråret så. Jeg nægter at købe nyt kamera.

 Nå, men de tre billeder, der blev rimelige får I så lige her:

 

 Hm....det er faktisk muligt, dette her vist er taget med blitz...nå...! Men, det er nedenstående billede altså ikke - taget med blitz.

 

...to killinger, der meget gerne ville gøre mig selskab - men de må vente til haven er hegnet ind.

 

Felix til venstre og Quintus til højre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar