lørdag den 22. oktober 2011

Perfekt beliggenhed

Jeg har altså været ualmindelig heldig med mit hus' beliggenhed:

Afstande på gåben:
Supermarked: 5 minutter
Busforbindelse: 4-5 minutter
Togforbindelse: 10 minutter
Byggemarked: 7-8 minutter
Frisør: 7-8 minutter
Blomsterhandel: 6-7 minutter .... og ikke mindst:
 Bibliotek: 3 minutter

 Der er vel ikke noget at sige til, at jeg synes jeg bor perfekt? Kom til at tænke på det, da jeg netop lige var en tur på biblioteket her til formiddag. Det er så dejligt lige at kunne smutte en tur på biblioteket - også selvom klokken evt. er 15 minutter i lukketid - jeg kan stadig nå det. 

Dagens "bib-høst" blev; en pæn bunke blade:

 

...og en ordentlig stak julebøger. Jeg skal til at forberede "nisseværksted" til mit håndarbejdshold, så skal inspireres:

 

 Nu vil jeg dog allerførst lige lave mig en gang "Wienerschnitzel mit der ganzen Schweinerei".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar