mandag den 31. oktober 2011

Smertefri udskiftning af modem

Min antenneforening har valgt at skifte Internet- og I P-telefonudbyder, derfor har jeg måttet udskifte mit modem. Det har jeg så fået taget mig sammen her til eftermiddag. "Skiftedagen" er ellers først natten til i morgen, men da jeg kom hjem, var Internetforbindelsen pist væk - og så måtte jeg jo i gang. Det gik meget nemt - og efter ca. et kvarter med tændt modem var jeg online. Telefonen virker dog ikke, men det gør den nok i morgen. Internethastigheden er stadig kun 4/2 Mbit men jeg håber sørme den er steget til 10/2 i morgen... for det har jeg bestilt. Nu vil jeg nemlig prøve, hvordan det er med "højhastighedsforbindelse"... Ja, ja, ved godt at I sikkert er mange, der sidder med 20 MBit eller mere....men 10 MBit er altså meget for mig, der aldrig har haft over 4 MBit! ...og nu vil jeg så lige få taget mig en bette lur, inden jeg skal på madlavningskursus... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar