tirsdag den 23. april 2013

'Creme beauty'

Fik forresten skrevet til bulbi den 19.4 og fik brokket mig over, at mine bestilte cremefarvede 'Creme Beauty' krokus viste sig at være hvide allesammen.

I går fik jeg svar:

Thank you for your message and we are very sorry to hear that you have not received the right bulbs. It has been found that while packing your order we have made ​​a mistake and accidentally have packed Ard Schenk.

We would like to suggest you will receive a free delivery of 200 Cream Beauty as soon as they are available. (week 38)

Please let us know if this is ok with you. 
Det er da helt okay med mig - og nu ved jeg så også hvilket navn de hvide har :)
 Nu går jeg så selvfølgelig og er lidt spændt på, om mine tulipaner så er dem jeg bestilte - ellers må jeg jo skrive til dem igenigen :)


6 kommentarer:

  1. Godt gået! Det kan som regel betale sig at sige til, for disse forretninger afhænger i høj grad af mund-til-mund-reklame, og har ikke lyst til brok i kundekredsen.

    Du får da virkelig noget for pengene. Det ender med at blive en meget god handel.

    SvarSlet
  2. Skønt :) Det lyder da som en god handel. Det kan altså godt betale sig at beklage sig nogle gange

    SvarSlet
  3. Sådan! Ja det kan godt betale sig at beklage sig... :-)
    God dag - hilsen OddStyle

    SvarSlet
  4. Rikke> Jeg klager sørme heller ikke.... Min kære mor har selvfølgelig allerede "bestilt" nogle gratis løg hos mig... Haha :D

    SvarSlet
  5. anette> Det kan det helt sikkert - det samme gælder jo for mine vækstlys :)

    Tina> Jeps :)

    SvarSlet
  6. Hvor fedt. Det er lige før jeg håber de andre også er forkerte så du kan få lidt flere løg ;-)

    SvarSlet