fredag den 26. april 2013

DE ER (GEN)FUNDET!!!

Da jeg ikke rigtig havde nogle planer for i aften, tænkte jeg at jeg da lige så godt kunne tage mig sammen og kontakte WordPress-forum ang. min manglende adgang til mine 3291 gamle indlæg.

Tak for rådet, Stine :)

Efter lidt skriverier frem og tilbage, upload af screndumps...var konklusionen, at mine tekster var at finde i min database. Efter lidt besvær med at finde ud af, hvordan jeg kom ind i databasen, var jeg der pludselig....og kunne gense alle mine indlæg.  Helt vildt fedt :)

Der forestår nu noget af et arbejde. Har importeret dem alle i et Worddokument (kunne ikke eksportere direkte til Blogger) og kan nu gå i gang med manuelt at overføre dem til Arbejdsbloggen i første omgang.

FOR F***** da - hvor er det vildt dejligt, det her :)


4 kommentarer:

  1. Tillykke med gensynet. Og god arbejdslyst med at få det hele på plads igen. Det lyder som en temmelig uoverskuelig opgave.

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Det er nu okay. Det store arbejde kan regeringen da i det mindste ikke blande sig i...haha ;)

    SvarSlet
  3. Åh hvor skønt Esther. Stort tillykke :-) De er nemlig både søde og dygtige på det forum. Jeg tænker at selvom det er et slæb at få de gamle indlæg på så gør glæden ved at de er reddet det knap så slemt ;-)

    SvarSlet
  4. Stine> Tak skal du have for tippet :)

    Slæbet er okay. Jeg HAR dem jo stadig, alle indlæggene :)

    Kommer omkring begrænsningen i indlæg pr dag (ligger på 40-50 før jeg skal bevise jeg ikke er en robot for hvert indlæg) ved at overføre de ældste indlæg til arbejdsbloggen indtil grænsen...og så er jeg begyndt at overføre jan-mar 2013 på denne blog - så går det lidt hurtigere.

    Alle kommentarer ligger OGSÅ i databasen - men der tror jeg nu nok jeg kun overfører dem fra 2013 ;)

    SvarSlet