søndag den 22. maj 2005

Forberedelser til i morgen

Mandag og tirsdag skal mine elever op i engelsk. Af samme grund brugte jeg et par timer i går på at gennemlæse samtlige prøveoplæg et par gange, og i dag hører jeg så "lige" alle lytteøvelser igennem en sidste gang. Det burde kunne klares på en god time. Ellers er der ikke rigtig nogle planer for i dag. Jeg overvejer at gå i haven - var der i går i 2 timer og fik - endelig - luget mit krydderurtebed, så man igen kan se krydderurterne ;o)

Af de nys indkøbte planter mangler jeg stadig at få sat pelargonier og georginer i potter/jorden, så det skal også snart gøres. Mht. billedet af mine indkøb, så er det muligt et par læsere vil undre sig en smule over farvevalget, eftersom jeg jo ofte har givet udtryk for at jeg ikke kan fordrage lyserød. Det kan jeg heller ikke - men sålænge farven kun befinder sig på planter, så kan jeg godt holde den ud ;o) Mine blomster-yndlingsfarver er blå, orange og hvid. Er dog allermest vild med "sølvplanter". Drømmer om en gang at anlægge et helt bed med alverdens "sølvplanter" i baggrunden og så grupper af blå, orange og hvide blomster i forgrunden. Lige nu har jeg dog ikke særlig mange "sølvplanter" - kun lammeøre, perlekurv og en sølvmalurt - men smukke er de nu :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar