tirsdag den 31. maj 2005

Frustrerende...!

Kun 4719 km indtil videre i denne sæson. Havde håbet at kunne komme tæt på de 3000 her i maj måned, men med et - meget - slidt bagdæk har jeg sparet på køreturene, og så kom "bøvlet" med motoren oveni, som igen begrænsede mine køreture. Så nåede kun sølle 2016 km.

Afleverede mc'en på værkstedet i går og har ingen anelse om, hvornår jeg får den igen - håber godt nok det bliver i denne uge, så jeg kan få gang i kørslen (Ok, vejret må også godt lige tage og blive bedre - i hvert fald mindre vådt!) 

Så, jeg må sætte min lid til sommerferien, hvor der i tankerne allerede er planlagt: 2 ture over til min mor, 1-2 ture til Sønderborg, Evt. besøg i Holstebro og Gug, 1-2 dages rundtur i Skåne, 1-2 ture til Jylland i min slægts fodspor, 1-2 besøg på Fyn + diverse køreture rundt på Sjælland.

Som om der ikke har været nok "mc-bøvl", blev skruekurset lige aflyst i dag. ØV altså! :o(

Nå, men vælger at tro på, at de "besværlige tider" er overståede, når jeg får min mc igen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar