søndag den 22. maj 2005

Orv - en lækker kogebog - helt GRATIS!

Stor glæde hos undertegnede for et par timer siden, da jeg i SuperBrugsen opdagede en usandsynlig lækker kogebog, der var GRATIS! Jeg nuppede straks et eksemplar ;o) Efter lidt søgen på nettet opdagede jeg, at kogebogen har "været ude" siden d. 10. maj! At jeg ikke opdagede dette før i dag, fortæller vist temmelig tydeligt, at jeg ikke handler ret tit. Og det er ikke løgn - for det meste køber jeg kun ind lørdag eller søndag. Det hænder dog jeg lige smutter forbi på vejen hjem fra job, men det er mere undtagelsen. Af samme grund kan der fint gå 10-12 dage førend jeg frekventerer den lokale SuperBrugsen - som forøvrigt også er det sted, hvor jeg køber langt det meste; her er nemlig ikke andre dagligvarebutikker i 6-7 kms omkreds. Da jeg heller ikke får reklamer, tja, så kan det ikke undre, at jeg ikke aner hvor der findes gode tilbud eller gratis ting :o) Jeg kender udmærket Min Reklame, men jeg kigger kun derind 1-2 gange om måneden; Når det at handle ikke interesserer mig synderligt - lige bortset fra jeg køber ind til den store guldmedalje et par gange om året, når jeg har mulighed for at få fragtet varerne hjem i bil med chauffør - så er der jo ingen grund til at huske at kigge efter "Ugens tilbud", vel? Nå, men denne kogebog kan altså anbefales - der er rigtig mange lækre opskrifter, selv for sådan en som mig, der ikke kan fordrage "Thai-inspireret" mad eller varme rejer :o) Rejer skal serveres kolde! Basta! ”Let og lækker hverdagsmad” indeholder over 40 let tilgængelige opskrifter med rejer, hellefisk, laks og rødspætter. Udgivet af Royal Greenland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar