mandag den 4. juli 2005

Jeg skal 4 dage til Island...

 ... en gang i starten af december, lader det til! Det er bare SUPER-HELT-VILDT-FANTASTISK-FEDT :o)))))))))

 Da det jo er ret typisk for mig at læse om steder, før jeg rejser derhen, har jeg lige været på det lokale bibliotek og låne "Turen går til Island".

 Nu var turen til Island dog ikke den primære grund til mit biblioteksbesøg, men derimod det faktum, at jeg er løbet tør for læsestof - og da biblioteket snart holder sommerlukket, så måtte jeg hellere lige forsyne mig.
 Det blev derfor til den allerede omtalte "Turen går til Island" og endnu en "Turen går..." denne gang til Norge - på min kommende MC-Sverigestur, skal vi jo også lige et smut til Norge.

 Foruden de to rejsebøger, fik jeg slæbt en ordentlig bunke fantasy-bøger ud i topboksen:

 Kenneth Bøgh Andersen: Himmelherren og Slaget om Caïssa bind 1-3
David Eddings: Belgarion Sagaen bind 1-10

 Eftersom vejrudsigten tyder på regnvejr de næste par dage, var det et velvalgt tidspunkt at hive en bunke bøger hjem på :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar