søndag den 10. maj 2009

Hvilket insekt?



2009-05-10 09:38:10 2009-05-10 07:38:10 Jeg havde - naturligvis, fristes jeg til at sige - kameraet med mig i klubben igår. I sådan en dartturnering er der ofte temmelig lange pauser mellem ens kampe, så jeg havde rigeligt med tid til at gå udenfor og finde motiver. Jeg skal stadig øve mig i at finde den rigtige indstilling. Nogle gange lykkes det bedre end andre. Grillkullene her er jeg ihvertfald svært tilfreds med.

 

 Jeg vil dog stadig mene, at min spidskompentance (Jeg måtte bare lige bruge det ord!) ligger i disciplinen makrobilleder :o)

 

I dag lykkedes det også - for første gang, forøvrigt - at fange et insekt meget tæt på:

 



 Hvilket insekt det drejer sig om er jeg i tvivl om. Det ligner en flue, men jeg ved det ikke. Entomologi har aldrig været min stærke side. Anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar