lørdag den 9. maj 2009

Sidste hånd på værket


2009-05-09 09:34:59 2009-05-09 07:34:59 Nu varer det ikke længe, før jeg er færdig med årets eksamensprøveopgivelser. Spørgsmålene er lavet, layoutet og delvist udprintet. Jeg mangler kun at printe de sidste ud og så at lave en censor- og en eksaminatormappe indeholdende opgivelser, prøverækkefølge, elevsynopser og prøvespørgsmål. Det burde ikke tage meget mere end 2 timer :o) De skal først afleveres på onsdag, men jeg har nu i sinde at aflevere dem mandag, når de alligevel er færdige. UPDATE kl. 11.10 Så kan jeg ikke blive mere færdig herhjemme, resten (kopiering) skal klares på skolen på mandag. Mine elever har Blå mandag, så jeg håber på at få mig et par mellemtimer til at klare det i, men det er vel tvivlsomt om det kan lade sig gøre. Det er jo mandag - og så får jeg jo nok 5 vikartimer istedetfor..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar