lørdag den 9. maj 2009

Det betaler sig at høre efter

 2009-05-09 11:32:03 2009-05-09 09:32:03 Ovenstående kan jeg så sige med et stort smil til mine nykonfirmerede rødder, når de vender tilbage til skolen på tirsdag. Jeg har nemlig fået rettet deres seneste læseprøve - og jeg skal da lige love for, der er en hel del af dem, der har rykket sig markant mht. læsesikkerhed!
_ Husk nu det ikke er en konkurrence i, hvem der bliver først færdig med at læse. Læs i dit eget tempo, så du kan forstå/huske hvad du læser.
... har jeg sagt til dem adskillige gange, og de har svaret "Ja, ja"- og har så alligevel læst "om kap" med alt for stor fejlprocent til følge. Jeg ved ikke, hvorfor de har lyttet denne gang, men jeg glæder mig saftsusemig til at fortælle dem om deres flotte resultat på tirsdag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar