onsdag den 11. juli 2012

Fristet!

Dag to hvor jeg knap nok har været ude, men i stedet har opholdt mig inde.

 Skærverne er heller ikke ankommet i dag, så det skal de altså gøre i morgen, så jeg kan blive færdig. Noget af det jeg har fået tiden til at gå med i dag, er at lægge løg-planer - og i den forbindelse har jeg søgt vidt og bredt på nettet efter gode netbutikker.

 Jeg er yderst fristet af bulbi.nl, som Jesper fra 9haven taler pænt om. Det er sørme da godt, at jeg har hele tre bede, der endnu ikke har løgvækster (Surbundsbedet og de to nye skyggebede) for jeg tror godt jeg kan "komme til" at shoppe lidt vel rigeligt med løg... ;o)

 Så er der jo også håb om, at jeg kan lade være med at købe løg i større mængder i butikkerne til august/september....tror jeg da nok...:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar