torsdag den 12. juli 2012

Tager mig sammen...stille og roligt...

Da jeg var på vej over for at indkøbe piskefløde og hvid chokolade til en dessert jeg ville afprøve (mere om det senere) opdagede jeg sørme, at mit ton skærver var ankommet.

 Det ville nu ikke have gjort noget, hvis der var blevet ringet på døren - den kan jo teoretisk have stået ude på parkeringspladsen siden i går - og så har jeg spildt næsten en hel dag...;o)

 Jeg venter dog lige en times tid inden jeg går i gang - skal slå mave først, da jeg lige har proppet mig med min yndlingspastaret - og derfor kun lige orker at rokke med ørerne (det kan jeg godt nok ikke....men...)

 Desværre lader det ikke til at naboen med bobcat'en er kommet hjem....så det hedder adskillige trillebørskørsler. Har 100 meter ud til p-pladsen og kan vel køre med 30-40 kg ad gangen, max..... Men - det bliver nu rart at få de skærver på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar