tirsdag den 17. juli 2012

Sol afløst af byger

Dette indlæg blev skrevet i går kl. 9.06 - og da jeg skulle til at poste det, forsvandt min internetforbindelse. Havde stadig ingen netadgang kl. 11.30, så slukkede computeren for resten af dagen. Derfor indlægget først kommer på nu.

Hmfpr...solen skinnede så fint, da jeg vågnede blev vækket af en hysterisk Quintus, der ville uuuud kl. 7.30, så jeg tænkte, det ville være en glimrende ide, at få klaret nogle af mine hængepartier, såsom at give skuret træbeskyttelse og få malet pallerammerne til det 4. og sidste højbed....

De sidste par dage har jeg ikke rigtig gidet lave noget - har været lidt rund med saksen og fået slået græsplænen samt plantet en enkelt plante fra min mor. Har til gengæld fået læst en del bøger og set tv....regner med jeg har trængt til total afslapning efter at have slæbt så mange skærver de sidste par uger ;o)

I morges havde jeg dog både energi og lyst til at få lavet noget.....vejret var jo fint...... og nu regner det...eller rettere; det p***** ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar