mandag den 4. marts 2013

Artiskokkerne, der nægter at dø

4081 1 2013-03-04 17:26:33 2013-03-04 16:26:33 Eftersom kattene havde været ret hårde ved mine små artiskokker, mens jeg ikke var hjemme igår, har jeg gået og været lidt usikker på, om de ville kunne klare at miste det allerførste bladsæt. Jeg tror ikke, jeg behøver være så urolig, for sådan så de ud, da jeg kom hjem her sidst på eftermiddagen:
 

ALLE de "katte-skambidte" artiskokker er begyndt at skyde nye blade :o) Jeg har dækket dem alle med lidt husholdningsfilm - og det lader til det afholder kattene fra at gnaske mere i dem.



 Hvad jeg så skal gøre, når de bliver lidt større, men stadig er "små", må jeg finde ud af på det tidspunkt.

 P.S. De er altså alle fint grønne, men solen skinnede på dem, mens jeg tog billedet - derfor den gullige farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar