lørdag den 4. oktober 2014

Endnu et bette nøk

Langsomt men sikkert, begynder der at komme skik på hele haven.

Her er det den del af surbundsbedet, hvor jeg fik fjernet nogle grimme buske. Nu har jeg sat, foreløbigt to sommerfuglebuske, der under alle omstændigheder skulle flyttes fra et andet bed, hvor de var blevet for store.

Her kan de få lov til at vokse sig store og smukke (dog er tanken at være efter dem med saksen, så de ikke breder sig uhæmmet ind over bedet.)


Der er også smidt et hulens bunke af de løg jeg har haft i højbedene, sikkert for mange, men så må jeg flytte rundt på dem til foråret, hvis det ser tosset ud.

Fuglebedet (forøvrigt lavet af min veninde) er blevet flyttet til forhaven, hvor også fuglehus og fuglefodrings-aggregater befinder sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar