lørdag den 4. oktober 2014

Oprydning i køkkenhaveafdelingen....første del

Pyh, det tager sin tid at få ryddet op i køkkenhaveafdelingen, men vi fik da taget et ordentlig nap derude i dag.

Resten når vi, forhåbentlig, i morgen, hvor der dog også er andre ting på programmet. Vi må se... ellers er der jo en efterårsferie meget snart....allerede fra torsdag eftermiddag :)

At få en opryddet køkkenhaveafdeling glæder jeg mig meget til, under alle omstændigheder. Det har længe irriteret mig, at der var så rodet, så det er skønt at vi nu får gjort noget ved det.

Som det kan ses, er vi ikke færdige endnu, men vi nåede ikke mere pga. det tiltagende mørke.


For udenforstående ser det næppe ud af særlig meget, men vi er faktisk nået langt.


Billederne er forøvrigt lidt utydelige pga. det svindede lys.

Det sidste vi fik klaret inden vi gik ind, var at få stablet alle disse plasticpotter, og lagt dem i flamingokasserne, så højbedene igen er tomme.


Her ses området ved regnvandstønden FØR....(billedet taget for et par dage siden)


...og EFTER...


Under tømningen af diverse potter og spande fandt vi jo også et hav af løg....dem begyndte jeg at få lagt i krukker.....men jeg løber snart tør for potter...så...


...enten skal jeg ud og købe flere krukker eller også lægge løgene, der snart ankommer fra bulbi i sorte plasticspande. 

Jeg tror det bliver spandene...så skal de bare stå bagerst. 

Det er jo meningen, at løgene skal sættes ud i bedene...hvis jeg ellers kan finde plads til dem, og så vil det da være spild af penge at investere i flere krukker... ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar