søndag den 2. marts 2008

En ubeskrivelig fornemmelse

Åhr altså - det var en helt ubeskrivelig fornemmelse atter at vride gashåndtaget på den "store" mc.... for første gang i over fire måneder *lykkeligt smil*.

Naturligvis først efter den var blevet behørigt vasket og pudset!

 Kunne slet ikke dy mig, men måtte flere gange juble meget højlydt under accelerationen - jeg tror nu ikke, der var nogen, der hørte det og hvis, så er det jo ikke mit problem *G*.

 Nu er det ikke fordi den lille dermed er kommet i "sommerhi" - men det er mest praktisk at tage den store mc i aften - så jeg var lige forbi klubben og bytte mc. I morgen eller sent i aften bytter jeg tilbage igen, da vejrudsigten for den kommende uge jo ikke ser særlig god ud.

 Men iiiiiiih, hvor var det dog bare TOTALT FRYD at trille på XJ'en igen :o)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar