søndag den 30. marts 2008

Jeg gjorde ellers, hvad jeg kunne...

... men jeg slipper altså ikke for forberedelse i dag, søndag.

Det på trods af at jeg knoklede løs indtil kl. 22 i går aftes. Kun afbrudt af fødeindtagelse.

Hvis jeg nu havde undladt at få en ide til nyt undervisningsmateriale - der så lige tog 2-3 timer at lave - så er det da muligt, jeg havde kunnet holde helt fri i dag. Men sådan skulle det altså ikke være.

Heldigvis er det dog begrænset, hvad jeg har af forberedelse i dag - det kan vel klares på 1 times tid - så jeg har også tid til andet i dag.

Jeg har indkøbt en masse (12 potter) tete-a-tete samt nogle anderledes primula, foruden en blomst (brændende kærlighed-typen) til vindueskarmen. Det gjorde jeg allerede 9.15 i morges!

 For lidt siden kom jeg hjem ude fra klubben - på XJ'eren ....aaaaaaaah... :o) - og om lidt går jeg i gang ude på terrassen. Det kan godt være solen ikke skinner og der blæser en strid vind - men det er altså forår - har jeg bestemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar