lørdag den 29. marts 2008

Det kan åbenbart betale sig!

Det kan åbenbart betale sig at gå tidligt i seng hele ugen - for selvom jeg først gik i seng ved 23-tiden i går aftes, vågnede jeg af mig selv, frisk og udhvilet lidt over 7 i morges.

 Det var lige lovlig tidligt for en lørdag, så jeg prøvede, om ikke jeg kunne sove bare en times tid mere, men det kunne altså ikke lade sig gøre - og så kunne jeg lige så godt stå op.

Nu håber jeg så bare, at jeg også får en hel masse ud af dagen, når nu jeg har fået så mange timer. Jeg kunne godt tænke mig at prøve - bare en enkelt gang - ikke at skulle lave forberedelse om søndagen, men jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at jeg næppe får taget mig sammen til at lave al forberedelsen i dag - jeg ved jo, der også er en dag i morgen... ...så skal vi gætte på, jeg får lavet en smule forberedelse i dag - og så har jeg en ordentlig bunke til i morgen - hvor jeg også benytter tiden til at brokke mig gevaldigt over den bunke opgaver!

Nå - sæt i gang! Håbet er jo stadig lysegrønt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar