onsdag den 26. marts 2008

Tidligt i seng

Jeg går tidligt i seng for tiden - meget tidligt.

 Selv i den nys overståede påskeferie gik jeg tidligt i seng de fleste aftener og med tidligt mener jeg altså før 20!

 Det er ikke fordi jeg er specielt træt på det tidspunkt, men af uforklarlige årsager er hytten temmelig kold - og der ér altså varme på - og når man konstant småfryser, uanset hvormange trøjer man har på, ja, så er det altså dejligt at putte under en varm dyne med ens helt private varmepude i form af en lille lun pelskugle :o)

 Når jeg så går i seng så tidligt, så kan jeg lige så godt bruge tiden til noget fornuftigt; så jeg læser ungdomsromaner i lange baner.

 

Siden påskeferiens start har jeg fået tyret mig igennem 7 af slagsen og er godt i gang med den ottende.

Det er jo ved at være temmelig lang tid siden jeg har læst den slags litteratur - og min klasse skal altså ikke belemres med ungdomsromaner fra min egen skoletid, når de skal rigtig i gang med at læse romaner til næste år.

Hele tre romaner har jeg besluttet at de skal læse i 8. - den besked skal nok blive modtaget med begejstring ;o) ...og nu er det så ved at være sengetid (=læsetid) igen.

Skal bare lige have en godnatsmøg og så er jeg den, der er kravlet under dynen. God aften derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar