lørdag den 8. marts 2008

Så bliv dog hjemme!

Søeborg har nævnt det før og jeg kan kun give ham ret.

 I Roskilde, København og Ballerup lagde jeg ikke rigtig mærke til det - men det gjorde jeg til gengæld til koncerten i går i Ringsted; at folk stod helt fremme - og havde stillet sig med siden til scenen og snakkede/råbte sammen i stedet for at holde kæft og nyde musikken - eller også bruge stemmerne til noget fornuftigt; at synge med!

Hvis folk har betalt 300,- for at bruge musikken som baggrundsstøj til deres aldeles ligegyldige ævlen, så kunne de vel gøre os andre den tjeneste at stille sig bagerst og ævle, frem for at stille sig i anden række!

Allerhelst så jeg dog de var blevet hjemme, så mere koncertinteresserede havde kunnet købe billetterne!

Nå, men bortset fra ævlehovederne var det en rigtig fed koncert - min den sidste på denne station-to-station-tour - og jeg kan i hvert fald godt mærke på min stemme, at jeg har været til rockkoncert både i søndags og igår :o)

At jeg så oven i købet fik en ekstra bonus ud af koncerten gør jo ikke noget; hele natten drømte jeg, at jeg var til TV•2-koncert, så jeg har da fået rigeligt for pengene *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar