torsdag den 20. marts 2008

...og der stables bøger....

Det er meget muligt, at jeg havde afsat påskeferien til at få lavet en hulens masse forberedelse på forskud, men samtidig kan jeg sgutte holde ud at se mine to reoler i gangen være så støvede og rodede.

Så, skoleforberedelsen må altså vente lidt. Det overlever den nok :o)

 Den kedelige del af bogreols-rengøringen er næsten overstået (= tømme reolerne, rengøre dem og gulvet under), så inden længe kan jeg gå i gang med den sjovere del, nemlig at sætte bøger og mapper på plads igen.

 Der skal dog også smides bøger ud (=gives til loppemarked/plejehjem) - bøger, jeg bare ved, jeg ikke får læst de næste 10-15 år, om overhovedet igen.

 Så, jeg burde få lidt mere luft på hylderne, jeg tvivler dog, eftersom bøgerne de fleste steder allerede står i to rækker *G*

 Nå, gulvet er ved at være tørt, så jeg kan komme videre. Fortsat god Skærtorsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar