søndag den 9. marts 2008

Forårs- og påskestemning

Det ender jo med at gå helt galt for mig; ikke nok med jeg pyntede op til jul i december. Nu har jeg saftsuseme også pyntet op til påske!

 



 Ja, jeg ved godt det er lidt tidligt, men har ikke tid i næste uge, og der SKAL bare være pyntet op, når jeg får påskeferie fra fredag eftermiddag :) Derudover gik jeg en smule amok igår. Det skulle da lige fejres, at jeg atter har mulighed for at transportere lidtstørre mængder med hjem, fordi jeg nu kører på 600'eren. (Medmindre der altså skulle komme sne igen.)


 Ergo blev der både indkøbt 2 potter tazetter, 2 primula, en rød, som jeg ikke kan huske navnet på - den er lige nedenunder her - foruden 2 chrysantenum (hvid og gul)







I dag "kom jeg så lige til" at hive to potter med tete-a-tete med hjem også, så på trods af det triste vejr udenfor, så er der forårsstemning indenfor. Det synes kattene vist osse. De sover sjældent sammen - men se lige hvor jeg fandt dem for et øjeblik siden:
   .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar