tirsdag den 8. december 2009

Forsøg på afslapning


Efter ugens to første dage - og ikke mindst de irritationsmomenter udfordringer jobbet har budt på - trænger jeg i den grad til at beskæftige mig med noget andet end skole. Bare i aften med. Derfor røg der også to ugeblade i indkøbskurven, da jeg alligevel var i Brugsen og proviantere lidt tomater og Cola Zero. Forinden var jeg lige en kort tur forbi den lille sybod i Køge, hvor jeg køber DMC-garn, når jeg ikke lige orker turen til St. Heddinge. Udenfor hang der stofrester til en billig penge. Det er jo ikke fordi jeg mangler stof (Har jo oven i købet lige bestilt mere), men når der allerforrest hænger en julestofrest - forøvrigt det eneste julestof - til blot 17,- kr.... så må jeg lige have det med. Om det skal bruges til kræmmerhus, pude eller andet, har jeg ikke besluttet endnu, men det finder jeg nok ud af. I første omgang er den smidt til vask, så den kommer med i næste maskine. Om ikke så længe vil jeg derfor sætte mig godt til rette i sofaen - enten med ugebladene, eller med det nyeste broderiprojekt.



0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar