torsdag den 31. december 2009

Farvel til 2009

Hverken 2008 eller 2009 har samlet set været særligt gode år, så derfor bliver mit tilbageblik også meget kort, da jeg hellere vil fokusere på det nye, ubrugte år, der ligger foran mig.

 Det må da for pokker blive et bedre år!

 2009 startede ellers fint. I det hele taget gik det meste af første halvår med jobbet og masser af håndarbejde, nyt kamera (Med makrofunktion! YES!) shoppingture til Helsingborg og samvær med gode, gamle venner. Det tegnede til at blive et godt år. HA!

 Fra august begyndte det at gå den forkerte vej. Især fik jeg bøvl med helbredet mere eller mindre konstant. (Operationer, forvredet knæ, svimmelhed...)

Til gengæld slap jeg vist for H1N1 - det er da altid noget.

 Mit "skrantende" helbred har taget megen energi - for når man er vant til at kroppen bare fungerer, som den skal, så er det meget svært at acceptere det, når den ikke gør det. Heldigvis lader det til at lysne noget nu. Knæet er ved at være rimeligt stabilt, så det varer ikke længe, førend jeg tør begynde danse igen, så jeg atter kommer i gang med motionen.

Svimmelheden har jeg stadig i perioder, men det går ret hurtigt over igen.

 Derudover skete der en del af mere ubehagelig karakter i privatsfæren, som naturligvis også præger mit syn på 2009.

 Næ, ikke flere 2008/2009 til mig, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar