torsdag den 31. december 2009

Godt nytår!

Så har jeg fået pyntet op til nytår! Bordet kan hverken kaldes elegant eller smukt pyntet, men til gengæld er jeg ret sikker på, det falder i en to-årigs smag :o)

 

 Her er i det hele taget meget mere pynt end normalt - og det er selvfølgelig fordi jeg jo får besøg af to-årige nevø og hans mor.

De ankommer indenfor et par timer for at holde nytår sammen med mig :o) Jeg har gemt et par ruller serpentiner, så nevøen også kan pynte lidt.

 Jeg har også været en tur ude i skuret for at hente mine gamle børnebøger, så der er nogle "nye" bøger for nevøen at kigge i.

Han ELSKER bøger, hvilket passer hans moster (=læsehest) fortræffeligt ;o) Til slut vil jeg her ønske alle i blogland et rigtig godt nytår. Vi "ses" igen til næste år.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar