søndag den 6. december 2009

2. søndag i advent

2693 1 2009-12-06 10:59:46 2009-12-06 09:59:46 Ikke fordi der er ret meget juleri over denne 2. søndag i advent her i hytten. Det er ellers lige en dag, hvor det ville være skønt bare at sidde og sysle med et eller andet kreativt.... ...men med lidt god vilje, er skrivning af elevplaner og telefonkonference om synopser vel også en måde at være kreativ på...hmmm! Nu holder jeg dog lige en lille pause - og den benytter jeg til at læse blogs - og evt. udvide min blogroll. Hvad angår håndarbejde, så har jeg ikke fået lavet meget den sidste måneds tid. Jobbet tager for meget af min fritid. Lidt er det dog blevet til. Nissen herover er mit sidste broderiprojekt. Mønsteret var i et af efterårets Familie-Journalen. Jeg mangler bare en ramme for at kunne få den hængt op. I må have en dejlig 2. søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar