lørdag den 5. december 2009

Mmmm - bruchetta

689 1 2009-12-05 12:24:12 2009-12-05 11:24:12 De sidste par dage har jeg ikke rigtig gidet lave mad, når jeg kom hjem fra arbejde og så er det jo godt, der findes bruchetta, for noget næring skal jeg jo have. Det tager ingen tid at lave - og jeg har for det meste ingredienserne i huset. Mine yndlingsbruchetta er ganske simple at lave: Et par skiver brød ristes (Jeg bruger oftest Coops sandwichbrød (frost)) og der smøres et tyndt lag pesto på.

 Hakkede tomater, frisk basilikum, reven hvidløg (masser af det) salt og peber blandes og lægges på brødene. Et lag ost ovenpå. Bages i ovnen på ca. 200°C i 12-15 minutter til osten er smeltet.

 Det smager ganske forrygende - og jeg kan smage hvidløgen flere timer efter....mums ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar