tirsdag den 29. december 2009

Gav op efter 31 minutter!

Ville logge på PLAY for at hente lidt nyt musik til den videre rengøring - og så kan jeg ikke logge på!?!
Vi kunne ikke genkende dit brugernavn eller dit password.
Eftersom jeg ikke har ændret på hverken brugernavn eller password siden sidst jeg var logget på - og ej heller har tastet forkert - må det jo være TDC, der har klokket i det.

Måske i forbindelse med det nye layout på tdconline? På det gamle (orange) login havde jeg sgi aldrig problemer. Derfor ringede jeg naturligvis til deres Hotline.... og efter 31 minutter med ingenting gav jeg altså op.

 Det problem må jeg klare en anden gang. Til næste år, for det er sikkert håbløst at komme igennem her mellem jul og nytår. Men for pokker da, hvor det irriterer mig!

 Nå, jeg må finde noget gammelt musik frem så. Alt mit PLAY kan jeg jo ikke høre, fordi licencen skal fornyes...! Jeg kan bare ikke logge ind og få det gjort!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar